i helgen...

....var jag och husse bjudna på frukost i Hästskogen! Jag fick köttbulls- och leverpastejmacka! *mums* Vi åt frukost och löste melodikrysset! Sen var jag kissignödig så vi gick ut i det konstiga vädret...först regnade det, sen var det strålande sol. jag brydde mig inte så mycket om vädret, jag sprang mest och busade! Sen vilade jag en liten stund som ni ser på bilden nedan.....

456856-29


Sen klippte syster Ola-fixar och Tesse gjorde våfflor! Åh, så goda dom blev och åh så mätt JAG blev. Sen sov jag en stund.....
456856-27


Jag tömde Ludvigs godisben med...han fattar ju ändå inte hur man gör....hihihi.

*Öronslurp*
Doriz

Kommentarer
Postat av: Conrad & Wilma

Tjenixen!
Vi hittade till dig via Olle & Alva-Stinas hemsida! Du verkar lika go som oss alla andra bassar. Vi följer med nöje din blogg. Vill du veta mer om oss är du välkommen att surfa in på vår hemsida!
Vi hörs snart igen!
Kramis
Conrad & Wilma

2008-03-20 @ 21:41:47
URL: http://www.basset4ever.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0