jag älskar.....

456856-13



glass.....gärna vaniljpuck!

Kommentarer
Postat av: Olle Långöra

Jag älskar också glass...och tar gärna en vaniljpuck precis som du :)
Ja du kan ju själv se här:
http://www.blogtown.se/blog.php?date=2007-06-13&id=Olle

2008-03-16 @ 20:31:27
Postat av: Alva-Stina

Hej Doriz!
Vill bara skvallra om att min matte har lånat en bild från din sida. Hoppas att det inte gjorde något. Du får säga till i så fall. Nu finns du i alla fall att beskåda på vår hemsida...och snart har du nog många bassetkompisar i cyber ska du se! :) Hej då från Stina!

2008-03-16 @ 21:07:44
Postat av: Maggan och Asta-Kajsa

Hej Doriz!
Kul med en ny bassetbekantskap i cyberrymden. Jag Maggan är mamma till Alva-Stina och Asta-Kajsa samt tre flickor till. Jag och Olle har en cyber-romans men du får gärna flirta med honom du med. Jag har även en fästman tillika far till mina barn, han heter Otto. Titta gärna in på vår hemsida och blogg.
Bassetpussar från
Maggan och Asta

2008-03-17 @ 00:04:03
URL: http://web.telia.com/~u57401277/index.htm
Postat av: Frida & Kasper

Hej Doris!
Vad roligt med en ny bassebekantskap!

Jag, Frida, är syster med Alva-Stina och Asta-Kajsa! Och jag, Kasper, är från Norge och precis som du född i februari 2007! Förut bodde det en basse här som hette Ebbaz Bohem eller Tyson som han kallades. Matte säger att man ser vissa likheter i blicken!

Vi gillar också glass!
Ha en sprallig påsk!!

2008-03-17 @ 07:06:55
URL: http://www.123minsida.se/KasperoFrida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0